donderdag 17 september 2009

Christmas card using own graphics


What a day!
I finally figured out my printer,he was staring at me for weeks now and I have to admit I am not that technical...but it was a piece of cake so the printing and scanning went easy :)


For this card I have used my own graphics,made some digi stamps and colored this one with derwent pencils.The color of the bear is a little bit too bright so I need to work on that hehe
The card is not finished yet,i need to add some goodies to it but I wanted to show my card to you all so I couldn't wait any longer :)




Ik heb eindelijk de printer uitgevogeld,hij was me al weken aan het aanstaren en ik moet bekennen ik ben niet zo technisch maar het installeren was een eitje.En het printen en scannen ging soepel.
Voor deze kaart heb ik mijn eigen werk gebruikt en ingekleurd met Derwent potloden. De kleur van de beer moet ietsje minder,ik vind hem iets te fel van kleur. De kaart is nog niet helemaal af,ik moet nog wat kleine versieringen er nog op doen maar ik wilde hem al zo graag aan jullie laten zien :D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Counter

HCG
Heartland Creek Graphics